فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
عشق یا نفرت-Love or hate

عشق یا نفرت-Love or hate
تلخی مرگ و شیرینی زندگی آنقدر ارزش ندارد که شرافت خود را زیر پا بگذاریم. 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یا نفرت-Love or hate و آدرس richard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سلام دوستای خوبم.بچه ها من همیشه به زندگیم امیدوارم بودم الانم هستم.ولی دنیا دیگه واسم بوی زندگی و زنده بودن نمیده.بوی مرگ و خداحافظی از دنیا را با تمام وجودم حس میکنم.بچه ها همونطور که میدونید من سرطان دارم کسانی هم که نمیدونند به صفحه 1یا2 وبلاگم برین داستانش رو نوشتم.

بچه ها 5شنبه شیمی درمانی دارم با دوز خیلی بالا.همه امیدشون از زنده موندنم بریده شده ولی من مثل همیشه به خدا امید دارم و تا آخرین نفسهایی که میکشم بهش امیدوارم و به فکر تک تک شماها هستم.حرفام بوی ناامیدی نمیده،من از مردن نمیترسم آخه خیلی وقته که خودم رو واسه رفتن آماده کردم.حرفهای من بوی عشق حقیقی و بوی خدا را میده.
من دارم میرم پیش کسی که خیلی وقته به دیدارش حسرت میخورم.بچه ها من دیر به جمع صمیمیتون پیوستم و زود میخوام برم ولی توی این مدت خواهرم (ش)جان نهایت امید رو بهم داد
و هیچ وقت تنهام نذاشت.از این مدت که در خدمتتون بودم لذت بردم.شاید دیداری دوباره باشد شایدم دیدار بر سر مزارم باشد.
این وبلاگ متوقف نمیشه و داداشم یا آبجیم ادامش میدن.
به امید روز حقیقی جان می دهم                شاید خود را در آیینه می دیدم
تا نفس آخر خدا را دیدم                             شاید مرگ را با صفا می دیدم
لحظه ی آخر تا امید دیدار                           معشوق خود،خدا را می دیدم
بچه ها دوستتون دارم.
فراموش نکنید تا خدا هست دلیلی برای ناامیدی نیست.


نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت17:39---20 بهمن 1390
آخی بمیرم برات
نمیدونستم علی جان از صمیم دلم آرزو میکنم خوب بشی ایشالله
واقعأ ناراحت شدم این مطلبت رو خوندم

ولی امیدت به خدا باشه عزیزم برات بهترین ها رو آرزو میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:, ] [ 22:31 ] [ علی ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تا خدا هست دلیلی برای ناامیدی نیست.
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 706
بازدید کل : 106304
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1

.

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

Online User
IranSkin go Up
تماس با ما

<-PollName->

<-PollItems->

کد متحرک کردن عنوان وب

بک لینک طراحی سایت
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز