فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
عشق یا نفرت-Love or hate

عشق یا نفرت-Love or hate
تلخی مرگ و شیرینی زندگی آنقدر ارزش ندارد که شرافت خود را زیر پا بگذاریم. 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یا نفرت-Love or hate و آدرس richard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





خدایا با من قهری ...!!!

  
بنده ی من نمازشب بخوان که یازده رکعت است...
 
- خدایا! خستـه ام، نمـیتوانم نیمه شب یازده رکعت بخوانم!
 
 
- بنده ی من! قبل از خواب این سه رکعت را بخوان...
 
- خدایا! سه رکعت زیاد است !
 
 
- بنده ی من ! قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو
 
- خدایا! من در رختخواب هستم و اگر بلند شوم، خواب از سرم می پرد !
 
 
- بنده ی من! همان جا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله ...
 
- خدایا! هوا سرد است ونمـی توانم دستانم را از زیر پتو بیرون بیاورم !
 
 
- بنده ی من ! در دلت بگو یاالله، ما نماز شب برایت حساب می کنیم .....
 
بنده اعتنایی نمی کند و مـی خوابد .....
 
 
- ملائکه ی من! ببینید من این قدر ساده گرفته ام، اما بنده ی من خوابیده است.
 
چیزی به اذان صبح نمانده است، او را بیدار کنید، دلم برایش تنگ شده
 
است،امشببا من حرف نزده است ...
 
- خداوندا! دو بار او را بیدار کردیم، اما باز هم خوابید...
 
 
- ملائکه ی من! در گوشش بگویید پروردگارت، منتظر توست...
 
- پروردگارا! باز هم بیدار نمـی شود!
 
 
اذان صبح را مـی گویند، هنگام طلوع آفتاب است ...
 
- ای بنده! بیدار شو، نماز صبحت قضا مـی شود...
  
 
خورشید از مشرق سر برمـی آورد. خداوند رویش را برمـی گرداند .
  
ملائکه ی من! آیا حق ندارم که با این بنده قهر کنم؟
 
 
وای نه ... !
 
خدای مهربونم..... با منم قهری.....؟؟ !
 
 
ولی بازهم خدا من رو می بخشد
 
و باز هم ...
 
خداوندا شکرت چرا که داده ات نعمت هست و نداده ات حکمت ... برای آنچه که
 
داده ای شکر میکنم و برای آنچه نداده ای سپاسگزارتم ....
 
 راستی تاحالا به این فکر کردی اگه یه شبی تو خوابت خدا رو ببینی
 
بهش چی می خوای بگی ؟
 
حتما برام بنویس خوش حالم می کنی ..........
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 15 بهمن 1390برچسب:, ] [ 10:56 ] [ علی ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تا خدا هست دلیلی برای ناامیدی نیست.
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 671
بازدید کل : 106269
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1

.

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

Online User
IranSkin go Up
تماس با ما

<-PollName->

<-PollItems->

کد متحرک کردن عنوان وب

بک لینک طراحی سایت
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز