فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
عشق یا نفرت-Love or hate

عشق یا نفرت-Love or hate
تلخی مرگ و شیرینی زندگی آنقدر ارزش ندارد که شرافت خود را زیر پا بگذاریم. 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یا نفرت-Love or hate و آدرس richard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





راست مي گفت دكتر شريعتي عزيز. هيچ كس با هيچ زباني، قادر به توصيف فاطمه(س) نبوده و نخواهد بود. شايد بهترين تعبير همان جملۀ معروف باشد : " فاطمه ، فاطمه است."

امروز از قبل از غروب تا به حال، بغض غريبي گلويم را مي فشارد. دلم بي هيچ دليل روشني گرفته و خيال باز شدن هم ندارد.

پرندۀ سرگشته اي را مي مانم كه براي رهايي اش هر كاري مي كند. سر به ديوار قفس مي كوبد. بال بال مي زند. فرياد مي زند. اما قفس محكمتر از اوست.

شب كه شد ، اشك را هم با خودش آورد. گريه مي كردم. بي دليل...

يادم نبود امشب چه شبي است!

دلم به سوی مهدی پر کشید،ولی در آسمان مادرش را دیدم،فاطمه را دیدم.



نظرات شما عزیزان:

ثمین
ساعت9:44---5 اسفند 1390
سلام من هم شما رو با افتخار لینک کردم.@}; -

ساینا
ساعت19:15---4 اسفند 1390
با سلام خدمت مدیران وبلاگ
عشق یا نفرت
از این که نظرتون رو گفتید مر30
باتبادل بنر موافقم
بنام کاتب کتیبه عشق
گفتی که مرا دوست نداری گله ای نيست
بين من و عشق تو ولی فاصله ای نيست
گفتم که کمی صبر کن و گوش به من ده
گفتی که نه بايد بروم حوصله ای نيست
گفتی که کمی فکر خودم باشم و ان وقت
جز عشق تو در خاطر من مشغله ای نيست
رفتی و خدا پشت و پناهت به سلامت
بگذار بسوزد دل من مسئله ای نيست
تا نظری 2باره بدروووود.....


davood72
ساعت18:47---4 اسفند 1390
سلام داوودم یاهوموبگیرباهم حرف میزنیم باید برم الان کاردارمdavid_ebrahimi90

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:شریعتی-مهدی صاحب الزمان-فاطمه بنت نبی, ] [ 18:0 ] [ علی ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تا خدا هست دلیلی برای ناامیدی نیست.
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 695
بازدید کل : 106293
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1

.

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

Online User
IranSkin go Up
تماس با ما

<-PollName->

<-PollItems->

کد متحرک کردن عنوان وب

بک لینک طراحی سایت
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز