فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز
عشق یا نفرت-Love or hate

عشق یا نفرت-Love or hate
تلخی مرگ و شیرینی زندگی آنقدر ارزش ندارد که شرافت خود را زیر پا بگذاریم. 
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق یا نفرت-Love or hate و آدرس richard.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





در ميان افراد جامعه، موارد خاص و استثنايي وجود دارند که اين افراد از نظر اعضاي دروني بدن خود داراي وضعيت منحصر به فردي هستند که در برخي موارد شاهد جا به جايي اعضا و تغيير مکان دادن اعضاي دروني اين افراد از قبيل قلب، کبد، معده و ... مي‏باشيم.

حالا شايد بپرسيد چرا قلب بعضي‏ها از سمت چپ به سمت راست بدن‏شان مي‏رود، علتش اين است که در دوران جنيني، قلب از سمت راست به چپ چرخش مي‏کند و در صورت عدم اين چرخش، افراد راست قلب مي‏شوند که نسبت آن در هر 10 هزار نفر يک نفر است.

 

در کشور ما هم مواردي از افرادي که قلب‏شان در سمت راست قرار دارد پيدا مي‏شوند. شايد براي‏تان جالب باشد که خيلي از اين افراد خودشان متوجه اين موضوع نيستند و هيچ وقت متوجه نمي‏شوند که قلب‏شان در سمت راست قرار دارد. يکي از اين موارد 3 خواهر و برادر يا سوجي است که قلب‏شان در سمت راست‏شان قرار دارد.

 

قلب‏هاي دو برادر 2 و 15 ساله و خواهر 10 ساله ياسوجي در سمت راست بدن‏شان قرار دارد و هم اکنون اين سه خواهر و برادر در صحت کامل به زندگي خويش ادامه مي‏دهند.

ايوب 15 ساله در سن 12 سالگي و زهراي 10 ساله در سن 6 سالگي متوجه شدند که قلب‏شان در سمت راست قرار دارد. اين افراد هيچ مشکلي با قل‏شان ندارند و قلب آنها مثل ما که قلب‏مان اين همه زحمت مي‏کشد، زحمت کشيده و خون رساني به تما بدن را انجام مي‏دهد.

 

در شهر اولين‏ها (تبريز) هم شاهد يکي ديگر از موارد قلب در سينه راست هستيم. اين بار پدربزرگي است که 75 سال سن دارد. حاج رحمان بدر حيدري در سال 1312 در شهر تبريز به دنيا آمده است و مدت 75 سال با قلبي فعاليت‏هاي روزانه خود را انجام مي‏‏دهد که درسمت راست بدنش قرار گرفته است.

او تا سال‏ها متوجه نبود که قلبش در سمت راست بدنش قرار دارد و فقط چند سال پيش که دکتر رفته بود، پزشکان متوجه شدند و از اينکه او با اين سن قلبش در سمت راست بدنش قرار دارد، تعجب کردند ما هم براي اين پدربزرگ تبريزي آرزوي سلامتي و طول عمر داريم و از خدا مي‏خواهيم قلب او هميشه در سينه‏ي راستش بتپد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:, ] [ 9:44 ] [ علی ]

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

تا خدا هست دلیلی برای ناامیدی نیست.
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 27
بازدید ماه : 687
بازدید کل : 106285
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1

.

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

.

Online User
IranSkin go Up
تماس با ما

<-PollName->

<-PollItems->

کد متحرک کردن عنوان وب

بک لینک طراحی سایت
فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز